Σάββατο

Γράμμα ενός παιδιού στη μητέρα του

"Αγαπημένη μου μαμά
Μη φοβάσαι να σαι σταθερή μαζί μου..Αυτό θα με κάνει να νιώθω περισσότερη σιγουριά.
Μη με παραχαϊδεύεις..Ξέρω πολυ καλά πως δεν πρέπει να μου δίνεις οτιδήποτε σου ζητώ..Σε δοκιμάζω μόνο για να δω..
Μη με κάνεις να νιώθω μικρότερος από ότι είμαι..Αυτό με κάνει να παριστάνω καμιά φορά το σπουδαίο.
Μη μου κάνεις παρατηρήσεις μπροστά στον κόσμο αν μπορείς..Θα προσέξω περισσότερο αυτό που θα μου πεις ,αν μου μιλήσεις ήρεμα μια στιγμή που θα μαστε οι δυό μας..
Μη μου δημιουργείς το συναίσθημα πως τα λάθη είναι αμαρτήματα .Μπερδεύονται έτσι μέσα μου οι αξίες που έχω μάθει να αναγνωρίζω
Μη με προστατέυεις απο τις συνεπειες των πράξεών μου..Χρειάζεται καμιά φορά για να μάθω..
Μη μου κάνεις συνεχώς παρατηρήσεις..Γιατί τότε θα χρειαστεί να προστατέψω τον εαυτό μου κάνοντας τον κουφό
Μη μου δίνεις υποσχέσεις..Νιώθω πολύ περιφρονημένος όταν δεν τις κρατάς..
Μην υποτιμάς την τιμιότητά μου..Συχνά οι απειλές σου με σπρώχνουν στην ψευτιά
Μην πέφτεις σε αντιφάσεις..Με μπερδεύεις έτσι αφάνταστα και με κάνεις να χάνω την πίστη μου σε σένα
Μη με αγνοείς όταν σου κάνω ερωτήσεις γιατί θα ανακαλύψεις πως παίρνω τις απαντήσεις μου από άλλες πηγές.
Μην προσπαθείς να με κάνεις να πιστέψω πως είσαι τέλεια ή αλάνθαστη .Είναι μια δυσάρεστη εκπληξη για μένα όταν ανακαλύπτω ότι δεν είσαι ούτε το ένα ούτε το άλλο..
Μη διανοηθείς ποτέ πως θα πέσει η υπόληψή σου αν ποτέ χρειαστεί να πεις συγγνώμη σε μένα..Αυτό θα μου δημιουργήσει ζεστά αισθήματα απέναντί σου..
Μην ΞΕΧΝΑΣ πόσο γρήγορα μεγαλώνω και θα πρέπει να σου πω ότι θα είναι δύσκολο να κρατήσεις το ίδιο βήμα με μένα ή εγώ με σένα..Αλλά ας προσπαθήσουμε ..
Μην ξεχνάς πως δεν μπορώ να αναπτυχθώ χωρίς αγάπη και κατανόνηση..Αυτό δεν χρειάζεται να στο πω όμως,έτσι δεν είναι?

Σε ευχαριστώ που με αγαπάς και με μαθαίνεις να αγαπώ."

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...