Κυριακή

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ "ΛΥΣΙΑΣ 2013"

 Ο διαγωνισμός "ΛΎΣΙΑΣ 2013"ξεκινάει..
Στον περσινό διαγωνισμό πήρε μέρος και  βραβεύτηκε και ο μαθητής του σχολείου μας Στανκ. Κωνσταντίνος που τότε ήταν στην Δ΄τάξη και φέτος βρίσκεται στην Ε και είναι ιδιαίτερη η χαρά μου  που είναι μαθητής μου.Ξέρω ότι επιθυμεί ,γιατί μου το εξέφρασε ήδη  ,να πάρει μέρος και φέτος στο διαγωνισμό οπότε  θα ευχηθώ: "καλή επιτυχία Κωνσταντίνε και να είσαι πάλι μέσα στους νικητές.,"..
   Παιδιά,και απευθύνομαι σε όλους τους μαθητές μου ,αν αποφασίσετε να πάρετε μέρος είμαι στη διάθεσή σας να σας βοηθήσω σε ό,τι χρειαστείτε.
Πληροφορίες για διαγωνισμό "ΛΥΣΙΑΣ 2013",θα βρείτε στη σελίδα.http://www.lysiasfriends.gr/

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ..Και μην ξεχνάτε..Μετράει και η συμμετοχή ,όχι μόνο η νίκη..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...