Σάββατο

τα ....μαργαριτάρια των παιδιών

Τα παιδιά πολλές φορές στο σχολείο ,μας δίνουν ανεκτίμητα μαργαριτάρια που τα θυμόμαστε για πολλά χρονια ,μη σας πω για πάντα..Απολαύστε μερικά

Ο δάσκαλος ρωτάει στην Ε τάξη..
Ποιός ξέρει να μου πει τη διαφορά μεταξύ Έθνους και Κράτους;
Ένα χερι σηκώνεται και ο δάσκαλος σηκώνει τη μαθήτρια..
-Κύριε θα σας πω τι είναι το έθνος..Αυτό ξέρω.."Κουνάει συγκαταβατικά ο άνθρωπος το κέφαλι οπότε η μαθήτρια παίρνει θάρρος και απαντάει..
-Κύριε το΄Εθνος είναι μια εφημερίδα που διαβάζει ο μπαμπάς μου το μεσημέρι..Το Κράτος δεν ξέρω γιατί δεν το έχω δει..

Γραπτό διαγώνισμα στην ιστορία (Ε τάξη)όπου ο δάσκαλος σαν άσκηση ορθογραφίας εκφωνεί τις ερωτήσεις..
Ποιά ήταν η πρωτεύουσα της Νέας Ρωμαικής αυτοκρατορίας;
Και ο μαθητής που προφανώς αλλού είχε το μυαλό του γράφει..
Ποιά είναι η πρωτεύουσα της Ν.ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ;
Ε φυσικό ήταν να μην ήξερε τι έπρεπε να γράψει αλλά συνεχίζει απτόητος την απάντηση για να μη δώσει αναπάντητη την ερώτηση..
-Κύριε συγγνώμη που δεν θα απαντήσω αλλά ο μπαμπάς μου μας απαγορεύει να μιλάμε πολιτικά εγώ και η αδερφή μου..

ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΆ ΑΚΟΜΑ
(Δευτέρα τάξη)Εμένα μου αρέσει να μιλάω με τους ηλικιωμένους γιατί σε αφήνουν να πεις ό,τι θες από το φόβο μην φύγεις..
(Α Δημοτικού)Εμένα ο πατέρας μου κάθε φορά που γεννιέται ένας αδερφός μου πέφτει από τα σύννεφα..

Τριτη Δημοτικού) Αδερφοί και αδερφές δεν μπορούν να παντρευτούν αλλά μαμάδες και μπαμπάδες ναι..

(Τρίτη Δημοτικού)Ο μπαμπάς μου ,αν και είναι αντιφεμινιστής ,έκανε τρεις κόρες..

(Δευτέρα Δημοτικού)Εγώ δεν πρόκειται να αγαπήσω ποτέ γιατί είμαι από τώρα αναγκασμένος να αγαπάω τη μαμά ,τον μπαμπά, τον παππού, τη γιαγιά ,τις θείες,θείους τα ξαδέρφια μου και 5 φίλους..Αυτό το κατάλαβα όταν η μαμά για να με κάνει να φάω λέει"μια για μένα που με αγαπάς,μια για τον μπαμπά.."ε και αφού τους αναφέρει όλους στο τέλος καταλαβαίνω ότι δεν χωράει άλλο φαγητό..άρα και όταν μεγαλώσω αφού αγαπάω όλους αυτούς δεν θα έχει άλλο χώρο στην καρδιά μου όπως δεν έχω και στην κοιλιά μου..

(Τρίτη Δημοτικού)Κυρία όταν εγώ παντρευτώ και ο άντρας μου θέλει να είναι ανώτερος από μένα θα κάνω ότι μου είπε η θεία μου..Θα του κατεβάσω το σουρωτήρι στο κεφάλι και θα δούμε αμέσως ποιός είναι ο αρχηγός..

Νομίζω ότι όλοι χαμογελάσατε έστω και λίγο..Βλέπετε τα παιδιά με την αθωότητά τους είναι πάντα αληθινά και με την αφέλεια τους μπορούν να πουν μεγάλες αλήθειες ή να μας εκφράσουν έμμεσα ή άμεσα τον κόσμο τους..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...