Πέμπτη

Νέο Ιστολόγιο..Μήνυμα προς τους γονείς των παιδιών του τμήματός μου

Αν παρατηρήσατε ένα νέο ιστολόγιο προστέθηκε δεξιά..Είναι το νέο ιστολόγιο των μικρών μαθητών μου."Ο κόσμος των παιδιών".Είναι  μικρά παιδιά  και μαθητές της Ε τάξης,το ξέρω..Αλλά τα παιδιά πλέον χρησιμοποιούν τον υπολογιστή για να παίζουν και τον γνωρίζουν πολύ καλύτερα απο εμάς..Ήταν ώρα λοιπόν. κατά την άποψή μου ,να γίνει εργαλείο μάθησης και να τα βοηθήσει  καθώς ψάχνοντας για θέματα που θέλουν να αναρτήσουν μέσα απο βιβλία ή το διαδίκτυο, θα διευρύνουν τις γνώσεις τους, θα μάθουν να κάνουν περιλήψεις αλλά  και  θα χρησιμοποιήσουν  διαφορετικά είδη κειμένων ,ενώ ταυτόχρονα θα μάθουν και να συνεργάζονται.. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί  το blog τους να γίνει τόπος χαλάρωσης και γνώσης ταυτόχρονα..
 Ήδη σήμερα σας έστειλα τις δηλώσεις για τη συμμετοχή τους ή μη..Η επιλογή είναι δική σας και φυσικά δεν έιναι υποχρεωτική .Αν όμως  το αποφασίσετε ,από εκεί και πέρα θα δείξω στα παιδιά εγώ ό,τι χρειάζεται για τη λειτουργία του και τη χρήση του..
Τα θέματα που θα αναρτούν τα παιδιά θα έιναι της ηλικίας τους όπως εργασίες,απόψεις.ιστορικές σελίδες.αθλητικά.αλλά και προβληματισμοί ή απορίες κλπ..
Είμαι σίγουρη ότι θα τα καταφέρουν και θα κάνουν ένα ιστολόγιο που θα σας εκπλήξει ευχάριστα..
ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ  λοιπόν και καλή συνέχεια στο έργο τους

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...