Παρασκευή

Χωρίς λόγια



Ξέρετε πόσο εύκολο είναι να κάνετε τη δασκάλα σας να δακρύσει κρυφά?Πάρα πολύ εύκολο με όσα μου γράφετε στα σχόλια- τα οποία δεν τα αναρτώ γιατί τα θεωρώ δικό μου κομμάτι και δικό σας και θέλω να είναι το δικό μας κρυφό μυστικό-πολλές φορές ..Όπως σήμερα..Ανοιγοντας το blog και πηγαίνοντας στα σχόλια είχα τόσα συγκινητικά μηνύματα πέρα απο τις ευχές σας ,που με κάνουν ακόμα και τώρα να μην ξέρω με ποιο τρόπο να σας ευχαριστήσω για αυτά.
Διαβάζοντας τα σημερινά μηνύματά σας ,ένιωσα για άλλη μια φορά πως καταλαβαίνετε ότι είμαι δίπλα σας για να βγάλω από μέσα σας την κάθε ικανότητα που κρύβετε και που πολλές φορές δεν ξέρετε ότι έχετε..Ότι καταλαβατε πως δεν είμαι εδώ μόνο για να σας προσφέρω τη γνώση αλλά για να σας βοηθήσω να ενώσετε τα κομμάτια του εαυτού σας και να αποκτήσετε μια ολοκληρωμένη προσωπικότητα..
Δεν θέλω να πω πολλά μέσα απο το blog αλλά θα σας πω αυτά που νιώθω αυτή τη στιγμή όσο πιο περιληπτικά μπορώ..Τα υπόλοιπα θα τα κουβεντιάσουμε στην τάξη όταν επιστρέψουμε..
Να θυμάστε ότι κάθε ένας από σας έχει διαφορετική ιδιοσυγκρασία και ικανότητες και σκοπός μου είναι να σας δείξω τον τρόπο να δείτε και σεις ποιοι είστε και πόσα μπορείτε να καταφέρετε και πάνω από όλα να σας κάνω να πιστέψετε σε σας τους ίδιους..Σας δίνω τη ελευθερία που χρειάζεστε για να αποφασίζετε μόνοι σας ώστε να γίνετε πιο υπεύθυνοι και να στηρίζεστε στη δική σας δύναμη..Το προσπαθησα και το προσπαθώ μέσα στην τάξη..Από το πρώτο μας παιχνίδι με τα μαντήλια μέχρι τη γνωριμία μας μέσα στον κύκλο.
Προσπαθώ να το κάνω δημιουργώντας μια τάξη που διαπνέεται απο αγάπη και καλοσύνη για να νιώθετε εκεί μέσα ασφαλείς και προστατευμένοι χωρίς να διαπνέεστε απο το φόβο της αποτυχίας γιατί για μένα αυτή η λέξη δεν υπάρχει και αυτό είναι κάτι που θέλω να το μάθετε και σεις ..Υπάρχει μόνο το λάθος αλλά μαθαίνετε σιγά σιγά ότι τα λάθη γίνονται για να τα μάθουμε και να τα διορθώνουμε και ότι από ένα λάθος μπορούμε να βγάλουμε κατι θετικό..

Όταν με ρωτάνε λοιπόν ποιο μάθημα αγαπάω και μου αρέσει να διδάσκω, απαντάω ότι δεν είναι το αντικείμενο που έχει σημασία αλλά σημασία έχει το πόσο αγαπάω να διδάσκω ΠΑΙΔΙΑ

Σας ευχαριστώ που με δεχθήκατε και μου αφήσατε χώρο για να μπω στην ψυχή σας και στην καρδιά σας..

Στους μαθητές μου
Η δασκάλα σας

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...