Τετάρτη

Προς τους γονείς των μαθητών μου ,

Θέλω για άλλη μια φορά να σας ευχαριστήσω για τη στήριξη και συμπαράστασή σας αλλά και για την προθυμία σας να με βοηθήσετε σε ό,τι χρειαζόμαστε εγώ και οι μαθητές μου..
Προσπαθώ να κάνω ότι μπορώ για να είναι η τάξη μου πολυχώρος εκπαίδευσης όπου τα παιδια μαθαίνουν όχι μόνο το "πως"της γνώσης αλλά μαθαίνουν και εκπαιδεύονται ταυτόχρονα - με παιγνιώδεις πολλές φορές τρόπους- να αναπτύσουν δεξιότητες και ικανότητες που πολλές φορές ούτε τα ίδια γνωρίζουν ότι έχουν.. Είναι πολύ σημαντικό για μένα αλλά και για τα παιδια το ότι σας έχω δίπλα μου σε κάθε προσπάθεια αρωγούς και όχι επικριτές,συμπαραστάτες και όχι αμέτοχους..
Και πάλι σας ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια και την ενθάρρυνσή σας για τη συνέχιση του blog μας και να είστε σίγουροι πως όταν χρειαστώ τη βοήθειά σας θα σας τη ζητήσω..


Και κάτι ακόμα..Την επόμενη βδομάδα θα γίνει συγκέντρωση γονέων.Θα σας ενημερώσω όχι μόνο πάνω στις επιδόσεις των παιδιών,αλλά και για το τι θα κάνουμε στο δευτερο τρίμηνο καθώς και για το πως λειτουργούμε -για όσους δεν γνωρίζουνε ήδη -το blog..
Η παρουσία σας είναι απαραίτητη και σημαντική..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...