Δευτέρα

Σχόλια παρατηρήσεις και απόψεις

Αρτεμή μου όντως αυτός το έγραψε και ναι είναι πολύ καλές οι φωτογραφίες..Ελπίζω να σας άρεσε που τις έκανα βιντεάκι..

Ειρήνη μου διαβασε προσεκτικά....Ανοίγεις τα προγράμματα των windows(ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΌ ΠΟΥ ΠΑΤΆς ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΟ ΠΑΡΆΘΥΡΟ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙς ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΟΥ..Ψάχνεις να βρεις που λέει "ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΛΕΓΧΟΥ"Κάνεις κλικ..Μετά πας εκεί που λέει "γλώσσα ώρα και περιοχή" ανοιγει πάλι παράθυρο και κάνεις κλίκ εκεί που λέει "γλώσσα και περιοχή"..Σου ανοίγει ένα μικρό παράθυρο..Επάνω σε ένα κουτάκι γράφει "μορφή" ΠΑΤΑΣ επάνω και ψάχνεις ελληνικά..Μετά αφου βρεις τη γλώσσα τη σημαδεύεις με το ποντίκι κλικάρεις επάνω και μετά κατεβαίνεις κάτω και πατάς το κουτάκι που λέει "OK"..Ετσι θα βάλεις τα Ελληνικά ξανά στον υπολογιστή σου..


Λίλα μου μη φοβάσαι τίποτα..Α και θυμησέ μου αύριο να σου δέιξω κάτι..
Παναγιώτη θα σου δείξω αυριο πως κατεβάζουμετο open office στον υπολογιστή μας..


Και τώρα να πω και κάτι..Ξέρω ότι ζαλιστήκατε σήμερα με τόση γραμματική-συντακτικό..Ηταν λογικό..Αλλα τα ξέρατε..Απλά να τα φρεσκάρουμε έπρεπε και τα κάναμε το ένα πίσω απο το άλλο..Το αποτέλεσμα της κούρασής σας σήμερα θα έιναι ότι σύντομα θα δείτε πόσο καλύτερα θα γράφετε αφηγήσεις, ιστορίες ή θα εκφράζεστε κλπ.Βλέπετε τα είδη των προτάσεων(κύριες και δευτερεύουσες)είναι απαραίτητες για την παραγωγή ενός καλου κειμένου γραπτού ή προφορικού και είναι απαραίτητο να ξέρουμε πότε και γιατί τις χρησιμοποιούμε..
Μη μου στεναχωριέστε και μη μου αγχώνεστε..Πάντα η αρχή είναι δύσκολη..Εχουμε άλλους 7 μηνες για να εξασκηθείτε και σας υπόσχομαι ότι στο τέλος θα πετάτε και θα λέτε να γράφουμε πιο συχνά..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...