Κυριακή

"EΛΛΗΝΩΝ ΠΑΙΔΕΙΑ"Το νέο site μου

Εδώ και τρεις μέρες προσπαθώ, παρόλο που ήμουν αρκετά άρρωστη είναι η αλήθεια,να στήσω όχι blog αυτή τη φορά αλλά site..Kαι τα κατάφερα..Λίγο από εδώ λίγο από εκεί ,το site "Eλληνική Παιδεία" στήθηκε..
Σε αυτό το site θα βάλω όσες παρουσιάσεις και ταινίες έχω δημιουργήσει έως τώρα ώστε το υλικό μου να έιναι όπως πρέπει να είναι κατανεμημένο..Αλλά στο site αυτό θα ανεβαίνουν μόνο τα slides και οι ταινίες χωρίς σχολιασμούς πολλούς από μέρους μου.Για αυτά οι πληροφορίες θα αναρτώνται εδώ..
Ακόμα είμαι στη φάση του σχεδιασμού..'Εχουν ανέβει μερικά αρχεία αλλα έχει ακόμα δουλειά..Πιστεύω ότι θα μπορέσω να το εμπλουτίσω έτσι ώστε να γίνει μια μικρή βιβλιοθήκη υλικού για μαθητές ,γονείς αλλά και συναδέλφους.
  Δεν είμαι γνώστρια πολλών λογισμικών για δημιουργίες υλικού ,αλλά σιγά σιγά μαθαίνω μόνη μου και προσπαθώ..
Μπορείτε λοπόν να το βρείτε πληκτρολογώντας  τη διεύθυνση  είτε βρίσκοντας το στη  δεξιά στήλη του παρόντος Blog πατώντας στη φωτογραφία που παραπέμπει στο νεο site και απεικονίζει τη ζωφόρο του Παρθενώνα .Υπάρχει ακριβώς από κάτω η λεζάντα με τον τίτλο του site για να σας βοηθήσει...
Σας περιμένω λοιπόν και εκεί και ελπίζω να σας  φανεί ενδιαφέρουσα η περιήγησή σας στην "ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΙΔΕΙΑ"
διεύθυνση: ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΙΔΕΙΑ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...