Πέμπτη

ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ Ε2"ΜΙΚΡΟΙ ΣΥΝΕΔΡΟΙ"


Σήμερα το πρωί τα παιδιά του τμήματός μου ,συνοδευόμενα από εμένα και τη συνάδελφο μου Ιωάννα Σαμαρά μετέβησαν στη Θεσσαλονίκη όπου παρουσίασαν το δικό τους Blog "Ο κόσμος των Παιδιών"στο 5ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής.
 Η εμπειρία πρωτόγνωρη για αυτά έκανε τα παιδιά να αισθάνονται έναν κόμπο στο στομάχι για΄τι πρώτη φορά θα έπαιρναν μέρος σε επίσημο Συνέδριο.. Η παρουσίασή τους ξεκίνησε γύρω στη 1:00 . Ανέβηκαν στο βάθρο και ως εκ θάυματος το άγχος έφυγε και ξεκίνησαν την παρουσίαση η οποία ήταν άψογη από όλες τις απόψεις.. Τα παιδιά ,σαν αληθινοί επαγγελματίες ,παρουσίασαν αυτό που τα ίδια έχουν δημιουργήσει οπότε το ήξεραν και το γνώριζαν καθώς είναι ένας χώρος στον οποίο περνούν δημιουργικά τις ελεύθερες ώρες τους.. Οι εναλλαγές τους καθώς έδιναν ο ένασ τη σκυτάλη στον άλλο ήταν με επαγγελματισμό και υπευθυνότητα..Δεν υπήρχε τίποτα πέρα απο την παρουσίαση..Ούτε εμένα πιστεύω ότι έβλεπαν εκείνη τη στιγμή.

 Η σημασία του Συνεδρίου πέρα απο τη συμμετοχή μας ήταν πολλαπλή για τα παιδιά.
 1.Σήμερα δεν παρουσίασαν εργασία στην αίθουσά τους, αλλά παρουσίασαν μια εργασία παρουσία άλλων παιδιών και συναδέλφων, εφαρμόζοντας σε πραγματικές συνθήκες αυτό που κάναμε τόσο καιρό στην τάξη.Βίωσαν την αληθινή διάσταση των παρουσιάσεων.
 2.Συνεργάστηκαν ακόμα μια φορά άψογα χαρίζοντας σε μένα και στους γονείς τους - που είτε μας έβλεπαν μέσω σχολικού δικτύου είτε ήταν παρόντες στο Συνέδριο- ,πολλά χαμόγελα και συγκίνηση.Δεν είναι ευκολο 19 διαφορετικοί χαρακτήρες να συνυπάρχουν ταυτόχρονα.
3.Απέκτησαν μια μικρή εμπειρία σχετικά με τις διαδικασίες συμμετοχής σε ένα συνέδριο που διεξάγεται σ’ ένα περιβάλλον υψηλού επιπέδου.
4.Συνειδητοποίησαν ότι για να κερδίσουν κάτι, πρέπει να προσπαθούν για το καλύτερο αποτέλεσμα.

Επιτρέψτε μου να πω στα παιδιά μου ένα ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ για την επαγγελματική τους παρουσίαση και ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για οσα μου δίνουν τα ίδια και ας μην το καταλαβαίνουν και να τους υποσχεθώ ότι αν η επόμενη σχολική χρονιά μας βρει μαζί ,θα δημιουργήσουμε ακόμα περισσότερες ευκαιρίες για μάθηση έξω απο το Σχολείο και σε πραγματικές καταστάσεις και όλα θα γίνουν όπως πρέπει με μόνο στόχο να γεμίσουν απο γνώσεις και υπέροχες σχολικές αναμνήσεις. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΙΔΙΆ ΜΟΥ..

Μπορείτε να βρείτε την εισήγηση στη Διεύθυνση:  ΕΙΣΗΓΗΣΗ 
Και την παρουσίαση:   Παρουσίαση για το συνέδριο

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...