Πέμπτη

ΜΟΛΙΣ ΕΙΔΑ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ ΜΑΣ..

Πριν από λίγο είδα την ταινιούλα  μας παιδιά..Είναι υπέροχη ,τέλεια..Θα με ρωτήσετε  "Κυρία μήπως τα παραλέτε" ?.Ε όχι παιδιά..Δεν τα παραλέω καθόλου..Ήσασταν όλοι υπέροχοι..Ο τρόπος σας ,το ύφος σας ,τι να πρωτοπώ? Τόσο μου άρεσε..ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΞΕΚΙΝΗΣΑΤΕ..ΕΚΕΙ ΚΑΤΩ από τη ΒΡΟΧΗ με την μπάλα να κυλάει από τα πόδια του Κωνσταντίνου..
Την έχω αντιγράψει ήδη σε DVD, ΟΠΌΤΕ αύριο η πρώτη μας δουλειά είναι να τη δούμε..ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ θα απολαύσουμε την πρώτη μας ταινία ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ να καταφέρουμε να κάνουμε και άλλες..΄Έχω κάτι στο μυαλό μου και η απόφαση θα είναι ομαδική αφού βέβαια πρώτα βάλουμε κάτω τα υπέρ και τα κατά του εγχειρήματος..
Θα σας πω αύριο τι εννοώ..Καλό βράδυ παιδιά  και για ύπνο νωρίς και ειδικά εσείς που είναι η σειρά σας αύριο να μας παρουσιάσετε τα μαθήματα,..
ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ παιδιά μου..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...