Πέμπτη

Για αύριο παιδιά μη ξεχάσετε

Αχ παιδιά μου τα καταφέρατε.,Η γιορτή ήταν υπέροχη πκαι παρόλο που είχαμε μικρά προβληματάκια καταφέρατε να τα ξεπεράσετε..Εκείνο που δεν καταλάβατε είναι ότι τα αντιμετωπίσατε μόνα σας και δεν φάνηκε..Όλα τα παιδια μαζί!!!!Λειτουργήσατε σαν ομάδα και αυτό μου έδειξε πόσα μπορείτε να κάνετε αν συνεργαστείτε..
Α! ήδη έχω τα πρώτα σχόλια σας..Συγγνώμη που σας απαντάω τόσο αργά αλλά η γριπούλα που με ταλαιπωρεί με κράτησε στο κρεβάτι και μου πρόσφερε πολύ φταρνισμα ,λίγο πυρετό και φυσικά αντιπυρετικά και τσάι με μέλι και λεμόνι,κλασσικό φάρμακο της γιαγιάς και μόλις τώρα συνήλθα λίγο..Λοιπόν αύριο θα κάνετε μάθημα τις 2 πρώτες ώρες..Την πρώτη,έχετε Γυμναστική..Τη δεύτερη θα προετοιμαστούμε για την περιβαλλοντική μας επίσκεψη..Θα μιλησουμε για ό,τι δούμε, θα χωριστουμε σε ομάδες και θα πάρετε τα φύλλα εργασίας σας..Να στε καλά ντυμένα γιατί στο ποτάμι θα έχει αρκετή υγρασία και πάρτε μαζί σας και φαγητό και φυσικά νερό..Λίλα μου και Βέρα αν δείτε την αναρτηση -γιατί είναι αργά καιλυπάμει για αυτό-ναι φέρε τις φωτογραφίες για τη βλάχικη συνοικία..Να τις δω και να αποφασίσουμε ποιες θα κρατήσουμε..
ΚΑι μία παράκληση..Οχι Greeklish .. Γράφετε Ελληνικά..Στηρίζετε την Ελληνική γλώσσα και ταυτόχρονα, ε, να μην κάνουμε και λίγη εξάσκηση στην ορθογραφία?Ευκαιρία είναι..
Τα λέμε αύριο και καλό ύπνο..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...