Σάββατο

ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

ΓΛΩΣΣΑ:Να γράψετε αφήγηση σχετικα με τον  περιβαλλοντικό περίπατο,να κάνετε μια Διαφήμιση για ένα προιόν,να βρείτε 10 προιόντα και να γράψετε τους barcode που έχουν καθώς και τη β άσκηση στην άσκηση 6 αν θυμάμαι καλά(εδώ που είμαι δεν έχω το  βιβλίο μαζί μου..θα το κοιτάξω σε λίγη ώρα)..
ΜΑΘΗΜΑ ΤΙΚΑ :Να διαβάσετε για τις δυνάμεις..Ασκήσεις είχατε 2 προβλήματα.Αν τα φέρατε καλώς αν όχι, τη Δευτέρα μην τα ξεχάσετε..
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ:Σας έδωσα φυλλάδιο για τις οικουμενικές συνόδους..
Αν ξέχασα κάτι συμπληρώστε με παιδιά.
Α και όσοι μπορείτε ,ριξτε και μια ματιά στις αναρτήσεις για τους σεισμούς που έχω πιο κάτω..'Εχει χρήσιμες πληροφορίες που θα συζητήσουμε τη Δευτέρα..
Καλό Σαββατοκύριακο..

ΓΙΩΡΓΟ ειλικρινά αγόρι μου δεν εχω πάρει κανένα..Μου έκανε εντύπωση αυτό που μου έγραψες αλλά δεν έχω κανένα από εσένα στα σχόλια..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...