Σάββατο

Πώς μπορείτε παιδιά να σχολιάζετε ή να επικοινωνείτε μαζί μου (μέχρι να κάνουμε λογαριασμούς edmodo)

.΄Οποιος από εσάς θέλει να σχολιάσει ή να μου πει κάτι ,κάτω χαμηλά στην ανάρτηση γράφει "Δεν Υπάρχουν Σχόλια" .Κάντε κλικ εκεί και σας ανοίγει ένα παραθυράκι..Εκεί μπορείτε να γράψετε αν κάτι δεν έχετε καταλάβει ,αν θέλετε να σχολιάσετε κάτι ή να προτείνετε κάτι που αφορά το Blog μας αλλά και το σχολείο..Αφού το γράψετε. αντιγράφετε τα γραμματάκια που σας δίνει (μέσα σε ένα μικρό λευκό πλαίσιο ),πιο κάτω στο αντίστοιχο κουτάκι που είναι λευκό και άδειο..Κατόπιν πατήστε εκεί που λεει "υποβολη ως" Σας ανοίγει κάποιες επιλογές..Κάντε κλικ(πατήστε) τη λέξη "ΑΝΩΝΥΜΟΣ" και μετά πατήστε τη λέξη "ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ"..(Καλό θα ήταν την πρώτη φορά να σας βοηθήσει η μαμά ή ο μπαμπάς)Τα σχόλια σας δεν δημοσιεύονται παρά μόνο μετά από δικό μου έλεγχο και αν φυσικά χρειάζεται να δημοσιευθούν..Αλλά ΠΡΟΣΟΧΉ..Για να καταλαβαίνω ποιοι/ποιες είστε θα γράφετε μόνο το όνομά σας και τα 2 πρώτα γράμματα του επιθέτου σας..ΓΙΑ ΚΑΝΈΝΑ ΛΌΓΟ ΌΛΟ ΤΟ ΕΠΊΘΕΤΟ.
ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΜΟΥ ΘΑ ΤΙΣ ΒΛΕΠΕΤΕ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΟΥ ΘΕΣΑΤΕ ΤΙΣ ΑΠΟΡΙΕΣ ΣΑΣ..ΘΑ ΠΑΤΑΤΕ ΑΠΛΑ ΠΑΛΙ ΚΑΤΩ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΙΣ ΒΛΕΠΕΤΕ.

ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΕΙΠΑΜΕ ΠΑΙΔΙΑ..ΟΧΙ ΠΟΛΥ ΧΡΟΝΟ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΈΧΕΤΕ ΛΙΓΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΟΥΛΙΤΣΑ ψάχνοντας πληροφορίες για τις εργασίες σας ή για να δείτε κάτι που έχω βάλει εγώ για να περάσει ευχάριστα η ώρα σας...



ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΥΠΕΡΟΧΑ..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...